söndag 31 augusti 2014

Pysselhörnan just nu

Eftersom vi flyttade in nya hyllor i vardagsrummet förra veckan så fick dom små hyllorna (som följde med huset) flytta in i hobbyrummet. Med de utökade förvaringsmöjligheterna krävdes en liten omorganisation...
Just nu ser min del av rummet ut såhär:




Hyllan är långtifrån full än så länge. Längst ner har jag några kartonger som inte riktigt passar in. Där i har jag påbörjade projekt och det material jag har plockat fram till dom. Det skulle varit snyggare om det hade fått helt plats i hyllan men nu fick det praktiska gå före och jag vill ha dom nära där jag sitter.

I den vita lådan har jag mönstrade papper, cardstock och stora stickersark



I skrivbordslådan har jag pappersspill vilket gör det både enkelt att använda dessa bitar och att städa efter ett projekt är klart. Jag sparar dock bara bitar jag verkligen vill använda igen.

I skrivbordsskåpet har jag bokstavsstickers och en låda med akrylfärger.

På en annan sida av rummet har jag två garderober som rymmer mina album (utom de alldra senaste som bor i vardagsrummet) och en massa annat smått och gott. I den gröna skolådan har jag saker som jag har renat ut till försäljning/bortskänkning.

Jag känner mig väldigt nöjd och när jag väl har scrappat några gånger kommer jag att märka om organiseringen kommer att fungera så bra som jag tror :-)

Inga kommentarer: