måndag 15 september 2014

Just nu...

...är jag i vecka 29
...börjar veklighetskänslorna faktisk krypa på ibland, det kanske är en bebis där inne i alla fall
...älskar jag min stora mage
...är foglossningen väldigt jobbig så jag är sjukskriven 50%
...har jag väldigt svårt att böja mig ner men det beror mest på foglossningen
...sparkar det som bara den och det är underbart
...är jag extremt hormonell. Jag tjuter för vad som hellst, både ledsna och glada tårar, ögonen är som såll och dom går inte att stoppa när dom väl har satt igång
...har jag väldiga ligamentsmärtor vid naveln
...har jag fortfarande en inåtgående navel och jag funderar mycket på om den kommer att ploppa ut eller inte
...tar det över 10 min att gå från stora torget till jobbet, jag vaggar fram extremt långsamt med min elaka rygg

...är jag kissnödig heeeela tiden, särskilt på kvällar och nätter när jag ligger i sängen
...har halsbrännan satt in på allvar så jag kan oftast bara ligga på vänstra sidan för att det ska vara hanterbart
...njuter jag av att vara gravid även om jag gnäller en massa och det är ganska smärtsamt och besvärligt så är det galet coolt och underbart


Inga kommentarer: